هر چیزی که شما همیشه می خواستید در مورد سینک های آشپزخانه بدانید
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

هر چیزی که شما همیشه می خواستید در مورد سینک های آشپزخانه بدانید
هنگام استفاده از سینک آشپزخانه ، فرم به همان اندازه عملکرد اهمیت دارد. این باید بتواند پیامدهای ماجراهای آشپزی شما را کنترل کند ، و همچنین به عنوان یک نقطه کانونی بصری عمل کند.

ما لیستی از مواد و سبک هایی را ارائه می دهیم که به نیازهای منحصر به فرد آشپزخانه شما پاسخ می دهند. تمام آنچه که مانده است این است که شما انتخاب کنید کدام یک از بهترین ها مناسب آشپزخانه رویایی شما باشد.

سینک - آشپزخانه

مواد
1. استیل ضد زنگ
طبق گفته یکی از بزرگترین تولید کنندگان سینک ظرفشویی در جهان ، 70٪ از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. و به دلایلی خوب فولاد ضد زنگ یک معامله نسبی است (مگر اینکه توسط یک برچسب طراح باشد) و می تواند انواع مختلفی برای نصب بهتر در زیرساخت های فعلی آشپزخانه شما ارائه دهد. این ماده می تواند به هر تعداد ظاهری برسد ، در برابر گرما و لکه مقاوم است (اما در برابر لکه های آب نیست) ، و تمیز کردن آن آسان است. اگر با سینک خود کاملاً تند و تیز است از اندازه سنج سنگین تری (شماره پایین) بروید ، زیرا سنج های بالاتر خراشیده و راحت تر می شوند.

2. چدن
این ماده به معنای واقعی کلمه تست زمان را در دوام و سبک تحمل می کند. مینای دندان پرسلن همان چیزی است که باعث می شود آشپزخانه چدن در حالی که به استحکام اضافی و مقاومت در برابر لکه می دهد ، دوستانه باشد. تمیز کردن بسیار آسان است ، هیچ لکه ای نشان داده نمی شود و از نور خورشید محو نمی شود. با این حال ، آنها بسیار سنگین هستند که منجر به نصب سخت تر و گران قیمت می شود.

3. شومینه
اجازه ندهید که این نام شما را گیج کند ، این نوع سینک ظرفی کاملاً سرامیکی و با ماندگاری چینی با مینای چینی بسیار با دوام است. اگرچه می تواند از چدن ، دوام بیشتری داشته باشد ، اگر تقریباً وسایل را داخل آن ریخته باشید ، مینای دندان مستعد تراشیدن است. این نیز گران است ، اما دارای سبک بی موقع است.

4- کامپوزیت
اگر ظاهر گرانیت را برای آشپزخانه خود دوست دارید ، یک سینک کامپوزیت ممکن است راهی باشد. از جنس گرانیت یا کوارتز ساخته شده است (گرانیت از آن قوی تر است) و با رزین مخلوط شده است ، بنابراین در واقع از ماندگاری بیشتری نسبت به گرانیت جامد برخوردار است. دارای زیبایی شناسی مشابه مواد واقعی است ، بدون اینکه مشکلات مربوط به نگهداری و ماندگاری باشد.

گزینه های سبک
1. کاسه تنها
درست مثل آنچه که به نظر می رسد ، یک سینک ظرفشویی فضای بیشتری را برای مانور دادن فراهم می کند - به خصوص وقتی که فضای محدود است. اگر بسیاری از وسایل بزرگ را تمیز کنید ، یک کاسه منفرد کار را بسیار آسان تر می کند ، همچنین تمیز کردن آن آسان تر است زیرا فاقد تقسیم کننده و شکاف است.

2. دو کاسه
کاسه های دوتایی با دادن زمینه های مختلف به چند وظیفه ، انعطاف پذیری سینک آشپزخانه شما را بهینه می کنند. از نوع پخت و پز آگاه باشید و به همین دلیل تمیز کردن را انجام می دهید ، بنابراین می توانید اندازه حوضچه ها را با نیازهای خود مطابقت دهید. اگر وسایل متنوعی برای تمیز کردن از جمله عمق کاسه دارید ، اندازه های مختلف را در کاسه ها در نظر بگیرید.

3. خانه مزرعه
این سبکی از سینک است که اگر می خواهید بیانیه دهید باید انتخاب کنید. سینک های مزرعه یک بخش تزئینی بزرگ و رو به جلو دارند که بخشی از پیشخوان شما را جایگزین می کند. اگرچه معمولاً در خانه های سنتی یا کشور مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اخیراً از این سبک ها استفاده شده است. برای تهیه این سینک جسورانه می توانید از هر ماده ای استفاده کنید ، با این وجود پیشخوان شما باید برای نصب نصب شود که بتواند قیمت بالایی داشته باشد.

4- کم کردن
Undermounts ، همانطور که از نام آن پیداست ، یکپارچه از روی میز پایین می رود. آنها ظاهری تمیز و مدرن دارند اما از قیمت های برتر نیز گران تر هستند زیرا باید به قسمت جلوی پیشخوان چسباند. همچنین ، حتماً فضای کافی برای ترک سوراخ برای شیر آب را ترک کنید زیرا آنها با یک همراه نیستند.

5. Topmount
این بودجه ساده ترین نوع سینک برای نصب اگر بودجه ندارید یا در حال دستکاری آشپزخانه خود هستید. شما به سادگی آن را به یک سوراخ روی پیشخوان می اندازید. اگرچه به اندازه براق نیست و می تواند در مهر و موم بین پیشخوان و سینک کثیف شود ، یک سینک ظرفشویی برتر هر آنچه شما نیاز دارید را شامل می شود.

6. تجاری
چه زیاد آشپزی کنید ، از وسایل بزرگ زیادی استفاده کنید و یا دقیقاً مانند سبک سینک حرفه ای ، این سینک مطمئناً در برابر هر چیزی که شما روی آن بخرید یا در آن بایستید ایستاده است. سینک های حرفه ای ساخته شده از جنس استیل سنگین ، آزاد و بسیار بادوام ، فضای شستشو زیادی دارند و تمیز کردن آنها بسیار آسان است. جایزه اضافه شده؟ لازم نیست که چگونه آن را در پیشخوان خود جا دهید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: